Opera/operetka

(film, teatr, książki, komiksy...)

Opera/operetka

Postprzez heresy w 26 Wrz 2010 21:14

Nie zauważyłam tutaj takiego tematu więc zakładam. Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu jakim jest operetka Carmina Burana w katowickim spodku. Był to mój pierwszy raz i muszę przyznać że jestem ogromnie oczarowana.

W tym temacie chciałabym byście zamieszczali linki, opisywali swoje doświadczenia związane z operą/operetką, ale przede wszystkim chciałabym poznać wasz stosunek do opery. Lubicie, jesteście zainteresowani, bądź jest wam obojętna?

Dyskusję uważam za otwartą :)
In the memory, you will find me.
Awatar użytkownika
heresy

Dołączenie: 30 Maj 2009 13:45
Miejscowość: A Place For My Head

Opera/operetka

Postprzez Saika w 28 Wrz 2010 14:47

No to zrobię "premierę", choć zaznaczam, że w temacie jestem zielona.
Jeśli chodzi o Operę, to np. bardzo miło wspominam Carmen.
Ciekawe stroje (Carmenita w skórze i na moto!) no i tekst od razu nabiera kolorów! A, że aktorzy młodzi to i podejście... twórcze. xD
Tak więc może nawet jestem na tak-byle by Aida nie okazała się panią w podeszłym wieku...

Tyle, jeśli chodzi o moje skromne bardzo doświadczenia w temacie opery. :)
Saika

Opera/operetka

Postprzez Dead_Slayer w 18 Mar 2011 11:00

Ja ogólnie lubię operę. Ostatnio wyszedłem z rodzicami na premierę Traviata w Operze Bałtyckiej. Początek był nawet ciekawy ale potem zacząłem się nudzić. Nie chciałem do tego dopuścić ale pod koniec... zasnąłem. Nie dałem rady. Jak dla mnie za mało się działo. Fajny natomiast był poczęstunek pod koniec. Totalna wyżerka :D . Lubię bardziej balet niż aktorów śpiewających przez cały czas w jednym miejscu. Musi byc jakaś akcja. Takie jest moje zdanie na temat opery. Na razie byłem na ,,Abalecadle" w 1 klasie podstawówki ,,Dziadku do Orzechów" i teraz na tym ,,Giuseppe la Traviata" czy jak to się tam nazywało.
Awatar użytkownika
Dead_Slayer

Dołączenie: 27 Sie 2010 20:24
Miejscowość: Gdańsk

Powróć do Kultura